1- درخواست دریافت رمز عبور جدید دارم ؟
کاربری که قبلا در سامانه ثبت نام نموده باشد از طریق گزینه فراموشی رمز عبور گزینه تلفن همراه یا ایمیل را انتخاب نموده و کد 4 رقمی که ارسال شد را وارد قسمت درج کد تایید نموده و سپس وارد صقحه تغییر رمز عبور میشوید در نهایت یک رمز عبور 7 رقمی به دلخواه خود وارد می نماید.
2- درخواست خود را داده ام کد پیگیری هم دارم ولی استان نمیتواند ببیند ؟
کاربران گرامی باید تمامی درخواست های جدید خود را تا مرحله آخر بروند و سپس گزینه تایید و ارسال به استان را بزنید تا در کارتابل استان قرار گیرد. بنابراین کاربرانی که درخواست آنها در دست اقدام می باشد وارد قسمت درخواست های من میشوند و با زدن گزینه عملیات وارد درخواست خود شده و گزینه تایید و ارسال به استان را میزنید.
3- درخواست تغییر مدیرعامل دارم ولی هنگام درج نام و نام خانوادگی امکان تایپ وجود ندارد ؟
مدیر عامل جدید باید در سامانه به عنوان یک کاربر جدید ثبت نام نموده و کلیه مدارک و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نماید اما درخواست جدید را ارسال ننماید و سپس مدیر عامل قبلی در کارتابل خود در قسمت درخواست های جدید و درخواست تغییر مدیرعامل کد ملی و تاریخ تولد مدیر عامل جدید را وارد نموده و گزینه جستجو را میزند و کلیه اطلاعات مدیر عامل جدید در قسمت های مورد نظر قرار میگرد سپس گزینه تایید و ارسال به استان را میزنید.