مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خبر داد:
کمپین اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری استان کرمان تشکیل می شود
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تشکیل و فعال سازی کمپین معرفی جاذبه های گردشگری این استان با همکاری بخش خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت گردشگری خبر داد و گفت:«در حال حاضر سهم استان کرمان از بازار گردشگری ایران بسیار ناچیز است و در مقایسه با استان های گردشگر پذیر درآمد چندانی از صنعت گردشگری عاید این استان نمی شود.»
فریدون فعالی در نشست با دست اندرکاران و فعالان صنعت گردشگری استان کرمان با بیان اینکه برای معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری این استان کمپین تبلیغاتی تشکیل می شود، اظهار کرد:«این کمپین با همکاری بخش خصوصی و دولتی راه اندازی می شود.»
او با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه 1398، اظهار کرد: «این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان و تعامل با فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری کشور است و در همین راستا فضایی به مساحت 500 متر مریع در نظر گرفته شده است.»
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه حضور پررنگ و تاثیرگذار استان کرمان در نمایشگاه بین المللی تهران منوط به تعامل و همبستگی فعالان صنعت گردشگری این استان است، تاکید کرد:«باید سهم صنعت گردشگری استان کرمان را از بازار گردشگری کشور به دست آوریم.»
فعالی با تاکید بر حضور قوی فعالان صنعت گردشگری استان کرمان در نمایشگاه گردشگری تهران، افزود:«از کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، جامعه حرفه ای هتلداران و بوم گردیهای استان و همچنین انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور کرمان درخواست می شود برای ایجاد ارتباط بیشتر با همتایان خود در استان تهران در نمایشگاه مذکور شرکت کنند و توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.»
او با اشاره به اینکه حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران باید الگو و نقشه راهنمایی برای حضور این استان در دیگر نمایشگاههای ملی و بین المللی شود، خاطرنشان کرد:«با بهره گیری از راهبردهای تبلیغاتی در حوزه گردشگری می توان قابلیت های استان کرمان را به نمایش گذاشت تا جایگاه این استان در سطح ملی و بین المللی به خوبی نمایان شود.»